Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2018 16:49 - Ще има ли Трета световна война ?
Автор: ahmed7 Категория: Други   
Прочетен: 1414 Коментари: 9 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
След като се изказах за политиката на България искам да дам и моето мнение за евентулана Трета световна война. 
Според мен ще станем свидетели на нея до 15 г. максимум и според мен ще започне от евентуална атака на Северна Корея към САЩ и мисля, че именно Северна Корея и Китай ще стоят в средата на всичко. Аз си мисля, че докато Тръмп е начели на САЩ съдбата на държавата е една и тя е да бъде разрушена. Това от което се страхувам, че след евентуална атака на Северна Корея към САЩ отговора на Тръмп ще е с тези прослувути Ядрени бомби и от там всяка държава включетлно и Русия, която спред мен ще застане до Северна Корея поне в началото на войната ще извадят своите и за жалост може би след тази Трета световна война 50-60 % от насалението, кой пък знае може би и аз, вече няма да го има а поне от половината планета вече ще е радиоактивна заради Ядрените бомби а пък не ми се мисли ако Русия извадят и водородните бомби. Ролята на Китай според мен ще, че ще застане до САЩ и евентуално ще унищожат Северна Корея а към Китай и САЩ, мисля че ще се присъедини и Япония. Нашите еврпейски ,,сили"" не знам, коя страна ще заемат и каква роля ще играят, но лично според мен в основата на всичко, ще стоят Америка и Азия! Може би това може да се избегне ако Тръм бъде свален от власт а Китай навреме спре Северна Корея. Но ако се случи Трета световна война останалите оцелели 50 % от хората на Земята ще им бъде трудно да оцелеят. Ще има големи миграции както на хора така и на животни. Голяма част от Земята няма да е обитаема поне 300 г. заради радиацията. Правителствата ще паднат всеки ще оцелява както може и може би живота ще стане такъв, какъвто го виждаме днес по някои филми и сериали. Не го пожелавам и искрено се надявам да не съм прав, но съм почти сигурен, че докато Тръмп не бъде свален от власт и ситуацията в Северна Корея не бъде овладян последствията са неизбежни (Всико това е само една моя теория).



Гласувай:
5



1. milady - не е твоя Теория, според мен..
28.01.2018 16:59
но, ако имаш време да четеш,
потърси „Третата световна“ на Ян ван Хелсинг
многоо добре събрана книжка..към 450стр
кака Юлия, съм аз
цитирай
2. apostapostoloff - Твоето мнение много, ама много
28.01.2018 17:02
ни интересува! Защото си готин. Ти си жесток, копеле, направо си брутален!
цитирай
3. troina - дядкаа, не си по темата..
28.01.2018 17:10
не се излагай така...
айде, скривай се там при росабоса в тинята..
мяза ти..като млада булка..
цитирай
4. dolsineq - Не си ли чувал за страхова психоза?
28.01.2018 18:25
Не си ли чувал за страхова психоза?
цитирай
5. milady - дулце, има страхова невроза..недей плаши момчето...
28.01.2018 18:39
dolsineq написа:
Не си ли чувал за страхова психоза?


клепалото ти не спира 1ч в режим покой!!!
цитирай
6. apostapostoloff - Да напомня:
29.01.2018 07:05
слугинчетата нямат думата! Защото от тяхното мнение НИКОЙ не се интересува.
цитирай
7. milady - недей спами, бойкобоклук!!
29.01.2018 07:51

аз съм Творец,Свободен..
и само.. луд злобар, като теб, не го вижда
ти, роса, миссана,и още 2-ма, сте
най=злобните, стари и грозни..хейтъри
в този чудесен чудесен блог..
айде, сега бягай да хвърлиш..боклука, с асансьора от 8 етаж..
цитирай
8. dolsineq - дулце, има страхова невроза..недей плаши момчето...
29.01.2018 18:30
milady написа:
dolsineq написа:
Не си ли чувал за страхова психоза?


клепалото ти не спира 1ч в режим покой!!!

..............................................
Не ми се искаше да го кажа директно, но вместо пред компа, нека отиде на стадиона и порита топка... :)
цитирай
9. barin - Здравей, младо момче. Аз мисля, че ...
29.01.2018 22:04
Здравей, младо момче. Аз мисля, че все пак разумът ще надделее, защото при евентуална Трета световна война няма да има победители. Тези, които ще останат ще изпитва трудности да оцелеят. Засега Северна Корея е държавата, от която може да излезе нещо. Също "господарите на света"- Тръмп и Путин не са за вярване. Направиха доста грешки и недообмислени решения. От арабския свят и Азия- едва ли. Там Иран, Пакистан и Индия имат ядрено оръжие, но Иран са по-благоразумни. С Ким Чен Ун не може да се разговаря. Грешка правят някои страни, че въоръжават арабите. Ако арабите бяха умни и способни- да са се издигнали. Колкото и да е нажежена обстановката си мисля, че Трета световна война може да се избегне. Излишно е да казвам, че ще бъде ядрена война. В много книги пиши, че ще има, предсказана е от Нострадамус, Беинса Дуно, в книгата на Ян ван Хелзинг, която milady цитира в коментара, чел съм я. Навсякъде пиши, че от нас зависи дали ще има или ще бъде избегната
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ahmed7
Категория: Бизнес
Прочетен: 68232
Постинги: 42
Коментари: 88
Гласове: 76
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031