Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2008 02:43 - Ако някой някога веднъж... или малко поезия!
Автор: teodortodorov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7701 Коментари: 3 Гласове:
0



Привет!

Стоя и слушам любимото си предаване - "Нощен Хоризонт" по БНР и мисля за ценностите на живота. Да си призная, не ми се отдава твърде много. Не, че немога да мисля... просто сега съм се зачел в поезия. Ех, тази поезия... възнася хората на крилата си и ги носи... само се притеснявам, както си ме носи да не вземе да ме изпусне, че тогава... :)

Дойде ми на ум (не Наум... ученика на Св. Кирил) едно стихотворение на Робърт Бърнс. Помните ли? Онова за целувката и... - "Ако някой срещне някой в цъфналата ръж". Колко е красиво... дали днес е също толкова красиво. На къде върви света, в който живеем. Има моменти, когато просто чвек е объркан. Тогава думите сами говорят...

Идейки си запъхтяна
вечерта веднъж,
Джени вир-водица стана
в цъфналата ръж.

Джени зъзне цяла, Джени
пламва изведнъж.
Бърза, мокра да колени,
в цъфналата ръж.

Ако някой срещне някой
в цъфналата ръж
и целуне този някой
някого веднъж,

то нима ще знае всякой
де, кога веднъж
някога целувал някой
в цъфналата ръж?


Много е красиво и някак романтично, също като онова на П. Шели: "Ти лека нощ ми каза мила, но лека ли ще е ноща..."! За него, обаче по-късно.

Спокойна нощ, сутрин, ден или каквото е за Вас... :)



Тагове:   малко,


Гласувай:
0



1. анонимен - :)
30.01.2008 02:38
Явно напоследък наистина се те обзели мисли за светът,в който живеем...Аз вече не мисля много за това.Нищо няма да променим с толкова мислене.Просто го оставяш да си върви както си иска,а ти както винаги да вървиш по своя си път... ;))) Жалко за заблудените,които не могат да го открият.

Стихчето наистина е много хубаво.

В.
цитирай
2. teodortodorov - Не! Не мисля, за света във който ж...
30.01.2008 03:00
Не! Не мисля, за света във който живеем... някак си на поезия ме отдава :)
Някой каже нещо и аз все за поезия се сещам ... ех, поетична душа.

Т :)
цитирай
3. анонимен - Поезията е най- чистото откровение ...
10.06.2008 20:18
Поезията е най- чистото откровение на човек пред света.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: teodortodorov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1099646
Постинги: 530
Коментари: 502
Гласове: 994
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031