Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
03.03.2012 11:40 -
На трети, сутринта и лично.
Когато са засегнати интересите ни, ние пледиреме за свобода. Когато е отнета свободата ни, ние си отстояваме интересите. Така през вековете сме отъждествили тези различни по своята същност неща.
И ако правото е връзката между свободата и и нтереса, ние всячески подлагаме на изпитание тази връзка, вместо да я заздравяваме.
Естествено е, при това положение, да не бъдем нито богати, нито свободни, нито сигурни /в стойностния смисъл на тези понятия/. И така ставаме продукт на етиката си, вместо на усилията си. Но не както се случва с онези народи, при които свободата и интереса не са в противоречие. В това отношение ни превъзхождат циганите и за това си нямат държава.
В различна степен всички носим това противоречие в себе си и според умението да го балансираме, вървим нагоре - надолу в разни класации и графики.
В личен план дълго търсих пътя си извън системата и обществото, от които вечно недоволствам.
Не искам да съм стар, улегнал, препатил и "мъдър". Не искам да съм млад, наивен и устремен "реформатор". Искам си приятелите и собствен енергоизточник.
За да го постигна, трябва още известно време да участвам в "обществения живот", защото по рожедие принадлежа на общност. На която дадох и от която исках прошка съвсем на скоро.
Айде сега, чао и весело посрещане на празника. Нека всеки го празнува според вътрешната си свобода и собствените надежди. С тях започва и завършва всичко. Защото свободата е невъзможно да се сподели. Тя се съпреживява. Ъ-хм.
И ако правото е връзката между свободата и и нтереса, ние всячески подлагаме на изпитание тази връзка, вместо да я заздравяваме.
Естествено е, при това положение, да не бъдем нито богати, нито свободни, нито сигурни /в стойностния смисъл на тези понятия/. И така ставаме продукт на етиката си, вместо на усилията си. Но не както се случва с онези народи, при които свободата и интереса не са в противоречие. В това отношение ни превъзхождат циганите и за това си нямат държава.
В различна степен всички носим това противоречие в себе си и според умението да го балансираме, вървим нагоре - надолу в разни класации и графики.
В личен план дълго търсих пътя си извън системата и обществото, от които вечно недоволствам.
Не искам да съм стар, улегнал, препатил и "мъдър". Не искам да съм млад, наивен и устремен "реформатор". Искам си приятелите и собствен енергоизточник.
За да го постигна, трябва още известно време да участвам в "обществения живот", защото по рожедие принадлежа на общност. На която дадох и от която исках прошка съвсем на скоро.
Айде сега, чао и весело посрещане на празника. Нека всеки го празнува според вътрешната си свобода и собствените надежди. С тях започва и завършва всичко. Защото свободата е невъзможно да се сподели. Тя се съпреживява. Ъ-хм.
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
Поздрави!
03.03.2012 12:29
03.03.2012 12:29
Празнувай според разбиранията си - ето това също е свобода.
цитирайВ разказа "Добричковата кукувица" от Константин Канев е описано как един монах още през 1813 г. е обикалял селата в Родопите и е сеел семената на свободата, повдигал е народния дух както Левски и като него е намерил смъртта си на бесилката. Показал е още, че неговото свято дело не е отишло нахалос и как хората от този родопски край са вярвали в думите му и възванието на епископ Софроний Врачански, години наред очаквайки с нетърпение руските войски, както и вълнението с което са ги посрещнали. Ние днес можем да си говорим много неща за този исторически ден, причини, следствия, политически игри, изгоди...., давайки противоречиви оценки, но не трябва да забравяме, че изхода от тази война си е бил животоспасяващ за обикновените хора. Поместила съм го днес в моя блог за да се потопим за малко в ония времена и да почувстваме и мъката и родостите на нашите предци и съпреживеем свободата, която не са получили даром.
цитирайСвободата от Интереса дори и да става дума само за материалния интерес. Може да изглежда кощунство. Свободата за мен е вид Интерес . Духовния и материалния интерес изключително леко преминават от един в друг. Примери много. Свободата е точно етична категория. За това хората различават свобода от свободия. Свободата е свободия в етичната рамка. Тя посочва кой , защо и доколко да е свободен. Това и създава различните представи за свобода. Познавам много материално богати но нещастни и много бедни но щастливи хора. Не свободата и материалното ги прави такива , а хармонията във вътрешния им мир.
За циганите , които са по добре от нас. Да би трябвало да са по щастливи , защото не знаят колко са нещастни.
цитирайЗа циганите , които са по добре от нас. Да би трябвало да са по щастливи , защото не знаят колко са нещастни.
Търсене
Блогрол
1. Тореадор
2. Пътят
3. @
4. Бялото пространство на безкрая
5. zoorry
6. maymi
7. mamkamu
8. svoboda
9. ivoberov
10. templar
11. anlov
12. begetron426
13. gmihov
14. ignatkan
15. sylviastefanova
16. novitejivotni
17. crisis
2. Пътят
3. @
4. Бялото пространство на безкрая
5. zoorry
6. maymi
7. mamkamu
8. svoboda
9. ivoberov
10. templar
11. anlov
12. begetron426
13. gmihov
14. ignatkan
15. sylviastefanova
16. novitejivotni
17. crisis