Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2009 23:12 - Като паднА дувара
Автор: evrazol Категория: Политика   
Прочетен: 4512 Коментари: 13 Гласове:
5

Последна промяна: 09.11.2009 23:12


Трябва и належащо е, и аз да друсна крушата по въпроса за стената, демокрацията, фанфарите, фараоните, фарисеите и франкмасоните. А също така и за наивно - добродетелните толерантни, които толерират безочието чрез своето принизение. Комунистите, които тогава още не ги бяха преименували,  / преименуваха само турците/ се чувстваха наакани горе долу, както се чувстваха след Жан и след  „политиката на възможното с Доган”. То наакан комунист няма. От кенефа да го извадиш, той за равнопрание на масата ще претендира. И още една вметка – Да преименуваш турчин е престъпление, но да преименуваш комунист беше прогрес. Да преебеш българин пък още си е демократизация. По онова време някаква прогноза твърдеше, че прехода ни ще продължи още  50 години. Сигурно е валидна и днес. Тогава .. Мислещите и можещите се обзаведоха с надежди, червената номенклатура – с куфарчета, ДПС с партия, населението с купонна система, Валентин Моллов с банка, а популизма с идеята за „равен старт”. Имахме надежди, ентусиазъм и мечти. Избрахме си „плавен преход”  и заплавахме по течението на събитията. Сега плюем политиците и избираме по-малкото зло. Плащаме подкупи на борците с корупцията и затягаме коланите. Живеем в частни градове и събираме подписка в защита на Галеви. Пресата ни е жълта и Емека. Децата ни са в чужбина, мозъка – в плен на Морфей, а държавата ни в ЕС. Имаме, не е като да нямаме демократични и европейски достижения. Олигархия имаме. Обръчи, Закон за обществените поръчки, праг на бедността, ВСС имаме и неговия Красьо, даже вече и бюджет имаме - подобен на пица /Луд изяжда и две пици , по-луд, който му ги дава/. Имахме и бюджетен излишък, който се оказа излишен и вече нямаме. Имали сме, нямали сме, можели сме, щели сме, даже сме щели да щем ... Теоретизации ...  интерпретации... Биг Брадър ... Абе,  дваисе години откакто падна дувара, а психоанализата си остава неразвит отрасъл от икономиката. Не, не. Да не помислите, че съжалявам за нещо, или мрънкам солова партия в хора – не! Ако ме е яд за нещо – яд ме е като си помисля, че е възможно някой толкова добре да ни е познавал, така да сме му били предсказуеми, че да ни спретне този двадесет годишен сценарий и да го режисира успешно до днес. Яд ме е, че така ни е проучил какви хора сме, че и свински грип успя да ни докара. Ей-й-й, нема да съм жив, нема. Нема да доживея психоанализата да стане водещ отрасъл. Щото мен отделен специалист не може да ме оправи, трябва ми отрасъл. Подобен на Здравната каса, за която не успях да кажа нищо като отрасъл от икономиката. Ама кога психоанализата стане бизнес, чак тогава ще повярвам, че народа го е еня за собственото му здраве. И се чудя – от какво паднА тоя дувар! Да беше у наше село, щех да си помисля, че се е „развела” биволицата на кмета, строшила е обора и е отишла да се очеше в него, ама не е. - В чужбина беше дувара. И доде чакам развитието на психоанализата си мисля антикризисно: Тоя  дувар в Берлин не го знам, нито от какво е строен, нито кога, нито защо, нито от какво паднА. Ама, ако така падат дуварите и такива ветрове на промяната започват да духат през дупката, какво ли ще стане, като падне Великата китайска стена??? Дано не съм жив да вида!



Гласувай:
5



1. анонимен - Мене пък ме е яд, че нищо не мога да кажа след тебе!:))
10.11.2009 00:07
Мисля само, дето сами си го направихме - с наивността и добродушието си. И ако нещо наистина ме съмнява, то е предварителната подготовка на една прослойка партократи, които "мирния преход" устройваше идеално. За да се усмихват сега ехидно - "Искахте капитализъм, на ви - капитализъм! Ама капиталистите ще сме ние!"
цитирай
2. grigorsimov - Що е капитализъм и капиталисти?
10.11.2009 00:40
Капитализъм, явно е това, което "сърбаме" вече 20 години, а капиталисти, реално, са само неколкото световни еврейски банкери. Защото други капитали, освен техните, просто няма! Всички други 'капиталисти' са кредитни или подставени капиталисти, без собствен капитал!
Да са ни живи световните капиталисти, за да ни служат за пример. Та един ден, в светлото бъдеще, когато всеки придобие капитал, колкото техния, – с облекчение да можем да кажем, че успешно сме построили и капитализма, както навремето 'успешно' построихме комунизма!
цитирай
3. cornflower - *
10.11.2009 15:04
гениално
цитирай
4. evrazol - О, аз бях капиталист по времето на Жан
10.11.2009 17:49
Имах около 500 000 000. Ама после дойде Костов и ми оряза капиталите. А след това дойде Деплер и ме върза за борда. Но отвън, та всяка вълна ...
цитирай
5. анонимен - Сега остава само да станеш социалист
10.11.2009 17:58
и ще цъфнеш и вържеш !!!
цитирай
6. evrazol - Верно си е
10.11.2009 18:26
Мен си ме влече СОЦИОТО в следствие на което си патя. Социопатенето ми е основно занимание

Ето, сега и ти се появи. Адекватно. По темата. По Тимуровски. Кво ли има да видя още.
цитирай
7. breeze - Хубаво нема да видиш
10.11.2009 20:33
Все на течението стоиш.:)
цитирай
8. pegas08 - Да живее зелника!
10.11.2009 21:53
Като се осъзнаем къде сме, тогава ще дойде някакво просветление. За твоята прогноза не знам. Придържам се към моя учител , бай Радой , който каза библейския срок - 40 години още и ще се оправим. КОето ме подсеща за народната мъдрост, че клин клин избива. Благодаря и приятна вечер.
Имам нещо на лични.
цитирай
9. анонимен - От СОЦИО-
12.11.2009 07:57
до КОМОЦИО - само една крачка. Някои май вече са направили повече. Следва АМОК.
цитирай
10. evrazol - Анонимността Ви е гарантирана
12.11.2009 08:30
Никой никога няма да разбере, чии бледичък мозэк пише тези недомислици. От анонимния коментар може да се предположи само, че автора е със сериозен стаж в БКП. Неадекватността им се е превърнала в интелектуален белег.
цитирай
11. prado - Здравей! Няма да казвам, че си ге...
12.11.2009 10:19
Здравей! Няма да казвам, че си гениален, щото няма да ти стане хубаво.
Обаче си много близо ! Респект!
цитирай
12. анонимен - Има ли разлика и каква е тя ?
12.11.2009 13:33
Кучето лае най-силно, когато е изплашено или гладно

Човек / дори и интелигентния / отрича и плюе срещу всичко и всеки, когато самият той не е на ясно точно какво иска и защо .

Това състояние на индивида си има и точно медицинско наименование
цитирай
13. lion1234 - Паралелът...
24.11.2009 11:44
между 10-ти ноември и турското ,,възраждане'' е много точен. За мен също 10-ти си е един ,,възродителен процес'', една смяна на ИМЕТО, положила началото на по-нататъшната ,,фасадна'' демокрация. Разликата е в методите: единият протича доброзорно, другият - доброволно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evrazol
Категория: Политика
Прочетен: 1969077
Постинги: 375
Коментари: 65516
Гласове: 19464
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031