Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2010 18:35 - Не будете будителите!!!
Автор: evrazol Категория: Политика   
Прочетен: 5226 Коментари: 11 Гласове:
19

Последна промяна: 01.11.2010 18:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Логиката на здравия разум ни казва, че потребността на един народ от будители зависи от наличието на голям брой заспали индивиди сред него, които да подлежат на будене.   http://mamkamu.blog.bg/politika/2010/11/01/syvremenni-buditeli-li-ne-blagodaria-imam-si-budilnik.627954   Е, аз сега като пиша този коментар, буден ли съм, или заспал? И ако човек е буден, това преви ли го автоматично будител? А ако е заспал, дали не е по-добре да го оставим да си спи. Ако събудиш някого и той ревне - България на българите, циганите на сапун – Будителя ли е за „будене” или заспалия. Аз жена ми я будя само когато хърка, щото тя хърка еротично и провокира към будителство, но това е само повод да вметна: Буденето е рисково начинание, а будителството опасно занимание. Помня как ме будеха в казармата: „Стани бе-е-е, мърши-и-и, вашта мама-а-а.” Ей на това му казвам будене и събуждане. Щото те провокира да разбираш. Първо, че си мърша. Второ, че си заспал и трето, че ако не се събудиш спешно - мамата ти такъваете дЕ. След три месеца такова будене, се съгласяваш,  че си мърша, и решаваш да се събудиш, и вече да не си /мърша/. Вече си събуден значи. Та-а-а, събуждането минава през два етапа. Разумяването, че си мърша, съпроводено с желанието да си доспиш. И разумяването, че така няма да ти се получат нещата, и ще трябва да станеш. Събуден – вече си нащрек и не пропускаш случай, сгода, опасност, далавера... Абе направо ставаш адекватен на обстановката.   Сега да не вземе някой да направи грешката да ми противоречи с Бачо Киро и Васил Априлов и подобните тям. Това не са будители, а подбудители, с каквито е пълен света вече до козирката на каскета. /Света винаги е носил каскет и скоро няма да сложи цилиндър. Просто каскета си го влече. И колкото да го будиш – каскет ще си носи. Освен, ако не го сриташ с призива – "Ставай бе-е-е, мършо-о-о-о"/
Та-а-а, подбудителите тогава подбудили народа, към реализация на подбудителските им намерения. Демек повдигнали му каскета, сложили му въображаем цилиндър, че и пред огледалото на бляновете го турили. По-нататък какво е станало още не знаем, че въобще не знаем. Както и не знаем, че наричаме подбудителите будители. В такъвъто дух единствения съвременен и истински будител е финансовия министър Симеон Дянков. Той обаче, ще започне буденето през зимата.С призива ...   За будител аз признавам човек, който не държи като се събудиш, непременно да се събудиш в неговия свят. Ама такъв не знам да е имало. Освен Буда. Което и без мен си е ясно.   Мъдрия ми народ не обича да буди будителите си. От време на време си харесва някой подбудител и му се нагъзва, ама това е понеже води редовен сексуален живот. Не от други подбуди. Той знае – ако сам не е признал будителя, това си е прост подбудител. И въобще не го мислете заспал /народа/.  Той е в нирвана.



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nicodima - Едно прозрение от текста...
01.11.2010 18:56
То народът ни явно е свикнал на садо-мазо-тантричен : ) секс : )))...
Хем да го ебават, хем той да ебава, хем да му е кеф : )...
Сори за грубостта, не ми отива на нежното сърце...
Но ме осени и твоето прозрение, че това му харесва на народа... след една баталия в моя блог с противник на прокрадващите се съмнения...
цитирай
2. mamkamu - Разсмя ме, ти! Но като те чета, и ми се ...
01.11.2010 19:31
Разсмя ме, ти! Но като те чета, и ми се и плаче :)

Нирвана викаш... Пък аз си мислех, какви ли не по-лоши неща за тоя народ, включая и себе си!
цитирай
3. haralanov - Интересно ми е...
01.11.2010 19:39
В такъвъто дух единствения съвременен и истински будител е финансовия министър Симеон Дянков. Той обаче, ще започне буденето през зимата.С призива ...

Какъв ще е призива на Монката Дянков през зимата?
Щото ако той е наистина ,,единствения съвременен и истински будител,, то предпочитам да съм казармена мърша!Дрямката е хубаво нещо.Испанците му викат siesta.Демек,следобедна дрямка.Най е кофти баш тогава да бъдеш събуден!Всъщност,от какво и за какво има да бъде събуждан народа български?
цитирай
4. svoboda64 - Признавам си,
01.11.2010 19:49
че за първи път не харесвам игривостта в посланието на текста ти. Независимо, че го оценявам като текст:)
Единственото, с което се съюзявам, е: "За будител аз признавам човек, който не държи като се събудиш, непременно да се събудиш в неговия свят. Ама такъв не знам да е имало. Освен Буда. Което и без мен си е ясно." И го прилагам. Е, не съм Буда, затова и си страдам, когато не мога да убедя някого да види по-далеч от носа си, не задължително да види това, което аз "виждам":)))
цитирай
5. evrazol - E,
01.11.2010 20:52
haralanov - Призива на Дянков ще бъде оня, казармения- Стани бе-е-е ...
svoboda64 - харесването, както и убеждениеята са лични, в смисъл индивидуални процеси и процесии. Кой до къде да вижда зависи от господ. Нали не можеш в една чаша да сипеш повече от колкото събира?!
Все пак словосъчетанието "не мога да убедя някого да види" е силно притеснително. Току виж някои ме убедил да видя светлото бъдеще:))
цитирай
6. kass - evrazol
02.11.2010 11:10
Аз пък не виждам заспал народ, от буден по-буден е, толкова буден, че чак си пречат от непрекъснатото желание да пробудят другите, които недоумяват защо някой ги буди като са си будни... Ако не ми вярвате, влезте в първата кръчма...
цитирай
7. evrazol - Хе
02.11.2010 22:32
Проблемът на полуинтелигентити като мен е,
че нито са достатъчно будни, за да бъдат будители,
нито достатъчно заспали, за да бъдат събуждани.
Просто да се чудиш как се излюпват птиците. На оня, вътре в яйцето му хрумва, че навън има свят, вселена. А на оня, вътре в черепната кутия не му хрумва подобна мисъл.
Та това с будителите ми прилича на опит да чукаш яйцето отвън, белким помогнеш на пилинцето вътре. Да не говорим че най-труден за събуждане е човек, който системно не си доспива. Той вечно си е полузаспал полуинтелигент.
Когато сме имали будители образованието /масовото/ е било килиино. Та им е било лесно на будителите. Как си представяш сега човек няколко пъти по образован от средностатистическия българин да се занимава с будителство. Че той би трябвало да няма време за глупости, затрупан от отговорности.
цитирай
8. анонимен - VrdVRTdvAwwIh
25.05.2011 15:39
xOElSR <a href="http://zzihhmyghrzs.com/">zzihhmyghrzs</a>
цитирай
9. анонимен - TswygtuHWnmD
25.05.2011 19:24
am18s5 , [url=http://cgmvpvmpwxqb.com/]cgmvpvmpwxqb[/url], [link=http://dxznawhsejpu.com/]dxznawhsejpu[/link], http://qvlsjijfxmfh.com/
цитирай
10. анонимен - BznVeOxZI
26.05.2011 18:11
gGfDA1 , [url=http://jsozwvqfohje.com/]jsozwvqfohje[/url], [link=http://eupanxtrcogi.com/]eupanxtrcogi[/link], http://bbddkhsolrpt.com/
цитирай
11. анонимен - mUepukpHpGGX
26.05.2011 18:43
gHAill , [url=http://fypcnlbczjrt.com/]fypcnlbczjrt[/url], [link=http://ydjgdkdrcmdj.com/]ydjgdkdrcmdj[/link], http://mswudqmuvctw.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evrazol
Категория: Политика
Прочетен: 1969027
Постинги: 375
Коментари: 65516
Гласове: 19464
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031