Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.07.2017 21:38 - Национален уют
Автор: evrazol Категория: Политика   
Прочетен: 2599 Коментари: 2 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 По случай рождения ми ден преди 36 години някой ми подари стъклено еленче, което стоеше на салонния бюфет върху плетена на една кука подложка.
Това ми беше паметника "21 години Евгени". Да ми напомня, че съм бил на 21 и като стана на 50 и ми се появят първите симптоми на деменция, да не забравя, че съм бил на 21.
При някакъв катаклизъм изчезна единия рог на стъкленото еленче и копитото на вдигнатия му крак.
Ама понеже беше иВскуВство не го изхвърлих, ами му залепих падналите ...части с онова бялото лепило "Кале" - върховно за времето си и паметника дето ми напомня че съм бил на 21 пак си стана хубав и почти като нов си стана. После, през 90та, някое от децата в изблик на вътрешна потребност от свобода и демокрация, дръпна черджето, пардон, плетената на една кука подложка на еленчето и другият му рог също даде фира. Ама тогава не намерих от онова смрадливо лепило и еленчето си остана като паметник в неравностойно положение. Времето отнесе и салонния бюфет, като некъф паметник на културата, който така или иначе ми надживя културата, както еленчето надживя 21 годишнината ми.
И сега го намирам това еленче с единия рог в една кутия от обувки, в компанията на значка от ученическа бригада с петолъчка и образа на Г. Димитров и две кръстосани лопати - лъскава като златен спомен.
О, и други неща имаше в кутията - пластмасова бяла роза, понесла толкова прахоляк, че е станала сива, игла за вратовръзка със съветското знаме, ръчен часовник Ракета с изпаднали стрелки, войнишка якичка, масльонка за шевна машина, един перомолив Kohinoor, ръждиво ланче с алуминиева четирилистна детелина и пластмасова гъбка-касичка с катинарче на вратичката - празна. Все исторически паметници на отминали годишнини и кОлтура.
Викам си - трябва да се уважават паметниците и иВскуВството. Стига вандалщина, стига разрушения! И си ги подредих тези паметници пред Домашния Телевизор на Националната Колтура, ама ми липсва плетената на една кука подложка, та да ми стане съвсем автентична атмосферата на национален уют.


Тагове:   тъг,


Гласувай:
8



1. lion1234 - С този богат социнвентар
24.07.2017 13:35
спокойно можеш да спретнеш един музей на социалистическото ,,ивскувство'' - Веждито ряпа да яде!
цитирай
2. novitejivotni - Къде изчезна бе човек ?
27.07.2017 06:21
Радвам се да те "видя" отново :-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evrazol
Категория: Политика
Прочетен: 1967927
Постинги: 375
Коментари: 65516
Гласове: 19464
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031