Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2011 19:59 - БДС за поезия
Автор: evrazol Категория: Забавление   
Прочетен: 4534 Коментари: 17 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Поезия, лирика, са ония произведения в мерена реч, които човек би поискал да научи на изуст и би цитирал някъде с цел емоционално, или друго въздействие. Те лесно се учат и дълго се помнят.

Останалите произведения в мерена реч трябва да се наричат "десерт за мазане".

Все пак това е изкуство. Не е индустрия. Да-а.


Тагове:   тъг,


Гласувай:
40



1. chara - Ех и ти сега ...
25.02.2011 20:06
Представяш ли си колко хора ще огорчиш с това откровение?!!
Строг си! И консервативен, ще кажат опонентите!

А представяш ли си ако решат да ти опонират в ... стихове?

:)))
цитирай
2. анонимен - Интера е виновен
25.02.2011 20:21
Така беше в миналото. Сега сме в Новото време. Всичко е Индустрия, Бизнес, Реклама.
ПиАр!
Всеки, като събере 30-40, издава книга. В книжарниците ти пробутват най-рекламирания, не най-добрия. А хората нямат пари за книги. Затова Великите Автори отиват в Интернет. Старят се да присъстват навсякъде, във всички сайтове и електронни вестници. Колкото се може по често, за да се набият на очи. Ако си намерят и щатни хвалители, още по-добре. Няма значение, че никой не иска да ги чете, пак ще ти ги пробутат. Предимно скучните. Отвсякъде, където отвориш журнал изскачат сноби или графомани.
Надминаха най-продуктувния: дядо Вазов по публикации.
Ще си пускат творбите, докато ти промият мозъка да им започниш имената. От всички медии. От всяко кътче на мрежата. От портрети, чествания, читалищни седенки. Заради конкуренцията между тях. Неразбиращите от поезия вярват на рекламните материали. Хукват да четат, за да не ги мислят за прости. После не си признават, че не им е харесало, за да не ги помислят за изостанали в литературната мода.
Глупости на търкалета.
Ела, вълчо, изяж ме!
Рекламата, братче! Не е важно дали си добър, а кой те хвали. Затова е струпването край по-известните, да намажат и неизвестните, и безинтересните.
цитирай
3. анонимен - Като в блога. Добрият читател чете ...
25.02.2011 20:38
Като в блога. Добрият читател чете задълбочено, критично, не надава възторжени писъци и не прави метани при всеки постинг на любимите автори. Това е показност, която цели да пробуташ себе си в популярността на другите. Авторите не са против лицемерието, защото актьорът има нужда от аплодисменти. Разбираемо е, но се плаща. После се налага да върнеш жеста.

Можеш да изкажеш възхищението си в писмо, по телефона, на скайп, в лични съобщения, не само в коментар. Можеш просто да гласуваш баз парадиране.
Хубава работа, ама ци..българска!
цитирай
4. evrazol - Случаят Давид Черни - Шварц
25.02.2011 20:57
"Все пак какво щяха да правят тези като Черни, дето нямат талант, ако ги нямаше тези, дето нямат вкус? " Крум Сираков
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Evrazol!
25.02.2011 21:16
Напомни ми нещо много важно. Лично за мен. Защо ли забравяме най-важните неща? Нещата... от живота. Една от книгите, които обичам, от тези, които не мога да забравя, се казва така. "Нещата от живота." Първият път, когато се зарадвах на чуждо мнение беше във влак. Едно момиче... Познала ме по снимката на малката като тетрадка книжка, дето се подмята в издателство "Младеж" 7 години.:) Почти никому неизвестна. И каза на глас мое стихотворение. Замислих се, дали в този блог имам 5 такива. И ме хвана страх. Това е. Благодаря ти и поздрави за постинга!
цитирай
6. анонимен - БП
26.02.2011 02:01
Аууу, Браво!!!
С две изречения, цял алманах

Поздрав!
цитирай
7. анонимен - какво е БП
26.02.2011 03:15
анонимен написа:
Аууу, Браво!!!
С две изречения, цял алманах

Поздрав!

цитирай
8. анонимен - към по-горния - абревиатура,
26.02.2011 04:04
не е от вашия клас!
цитирай
9. compassion - За всички има място под слънцето :)
26.02.2011 12:03
едни искат да пишат/рецитират стихове, други да си мажат филиите, а трети просто си спят. А индустрията задоволява всички нужди, стига да има печалба :(
цитирай
10. evrazol - Е да де
26.02.2011 18:29
И за това да се знае и стандарта. Инак класиката изяде сурогата и сурогат не остана. А НА ЖИВ КЛАСИК СЕ ГЛЕДА КАТО НА УМРЯЛ ПИСАТЕЛ разбрах вчера от hikari
цитирай
11. wonder - Ти си...
27.02.2011 13:07
... "безперверзен" романтик от изчезващ вид! :)))
Кавичките са за съотнасяне на смисъла към тълкуванието на вътрешното ехо.
цитирай
12. rummi - връзка към горното
27.02.2011 14:42
изпратена ли е до Министерството на културата? а авторът склонен ли е да оглави една комисия за качество на съвременната българска поезия - ККСБП? защото, както казваше един мой бивш шеф: "Подкрепям всяка ваша идея при едно условие - че ще се заемете с реализацията й лично."
цитирай
13. evrazol - Комисия казваш :))))
27.02.2011 15:14
И да ходи по блоговете и да им мери ямба и хорея :))) !

Няма смисъл от такова нещо. Прекалено много фенове биха изпопадали от възторг пред всяка глупост написана от съответния им Айдъл. Оценъчната способност трайно е лоясала под салото на авторитета. Затова липосукцията е станала литературен похват за илюстрация на нравите ...
цитирай
14. svoboda64 - За Давид Черни - не съм съгласна :)
27.02.2011 21:11
Човечецът почти сам (само с трима съучастници), успя да направи това, което цял университет от Френски академици по Поезия не биха могли да спретнат...

Лично аз го изпозвам за да преподавам определени категории... което за мен, а и за "учениците" е добре - защото има "нагледен материал" - както самата инсталация, така и реакциите на всички "засегнати страни"... И определено е много интересно: колко хората и групите им се вземат насериозно и застиват в определена поза.... сякаш са Октавиановци, от чиито думи и дела, ще зависи цялата Империя... а то се оказва, че не е така...

Така че изкуството има всякакви функции. Само една от тях е естетическата наслада (ямбът, хореят и амфибрафият)...

Ама какво пък:) Може би в теб дреме някой съвременен цензор, който иска да има "последната" дума в оценката на... целокупния "импакт" (какъвто е сега жаргонът :))))))))
цитирай
15. evrazol - И ти ли ...
27.02.2011 21:56
Видя в мене цензор:)))
Аз имам "последната" дума в оценката на... целокупния "импакт". Поне тук на моята си ми на мене територия. Нали заявявайки позицията си, човек си намира отбора.
цитирай
16. svoboda64 - :)))
27.02.2011 22:49
Ами законодателствай си тук, на твоята си територия :)
Всеки има право на мнение и на отбор. Ще съм последният човек, който ще се възправи срещу това :)

Не знам дали си "цензор", но стилистиката ти мяза на такъв :) Днес хората се стремят да са по-малко категорични... може би защото животът често ги опровергава.

Поздрави, Цензоре!
цитирай
17. evrazol - Днес хората се стремят да са по-малко категорични... може би защото животът често ги опровергава.
27.02.2011 23:55
Че той живота - нали за това му плащат. Да ни опровергава. Колко са си отишли неопровергани, а?

Позволявам си да бъда категоричен, понеже нищо, ама нищо не ми пречи да се съглася с всяко противно мнение, което ми изглежда по-разумно от моето.
Заради прекалената деликатност на по-малко категоричните не мога да дам пример.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evrazol
Категория: Политика
Прочетен: 1969177
Постинги: 375
Коментари: 65516
Гласове: 19464
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031