Постинг
13.02 21:08 -
Император или хан и сеячи на омраза
Чрез колега се запознах с писаниято на професор, но не по история ,а поп- философ !?
Громящ с каноните на казионните историци тези, които търсят истината?
Името, то не е от значение, мога да го посоча, но то може и да е сборно, има и други такива!
Набутани в клоаката на историята, такива бдят, да си останем в нея, затова реагирам!
Първо, нашите владетели били ханове, а не императори, както писал някой, това не отговаряло на истината!
А къде пише ,че са ханове, в източник от тогава? Никъде! Шарл Дюканж, писал нашата история, ползвал всички налични материали до 17- ти век ги назовава Крале! Аспарух и Тервел са такива, а не ханове!
Не е наясно и какво е император, какво означава? Първоначално е бил главнокомандващ армиятя- Марий, Сула, после властващ! Император е придобил друг смисъл в Средновековието ! Но в ПБЦ, император, да, нашите владетели реално, дори и да не са го носили, отговарят на него
В епохата на Рим титлата с тежест е август! А не император!
Калоян е получил кралска титла от папата, което говори за знак за равенство между цар и крал Затова Дюканж нарича и предходните ни владетели крале?
Било митология, че Великите сили ни недолюбвали ? Тук говори вече като поп- обичай и този, който не те обича!?
А по чия вина сме водили пет войни, със стотици хиляди жертви за Национално обединение? Естествено, на тези, разпарчетосали България! Великите сили!
И като ехо от делото им се създаде нова държава от бивши Българи, знае се коя е! Румъния сега няма да я закачаме! А бомбардировките в София са сигурно от обич, съпроводени със закани?
Не, не могат да забравят френци и англичани боя пред ПСВ! А французите и крал Жан- Калоян!
Направили още един опит да разпарчетосат България в Ньой, за щастие- неуспешен! В противен случай, сега може би щяхме да имаме още, вероятно три, Български държави- Тракия, Добруджа и Моравия!?
Русофилите сеели омраза?
А русофобите? Е, за тях остава обичта, какво друго?
Изобщо всякакъв вид фили и фоби според мен са вредни за България! Освен Българофилите!
Но усещам че жилото на попът- професор е насочено именно към тях? Трябва да мразят България ли?
Е, ако цената на слагачеството е такава, разбираемо е!
Не е подминал народния съд, естествено!
Какъв елит сме загубили тогава!? А този елит какво е търсил в политиката? Въпрос към Филов и Станишев, които наистина са от Световния елит!
Редно е, в такъв случай, да се напомни станалото с един друг Балкански елит двадесетина години по- рано! Гръцкият!
Когато губят войната с Турция през 1921-22г! И са на път да си припомнят робството, ако не се е намесила Англия, да спре турците от влизане в Атина! И са се отървали само със загуба на земите в Мала Азия!
Но е последвал Народен съд за подписалите манифеста за войната и няколко стотин са осъдени на смърт! Натоварени на кораб, който е потопен!
И никой грък не реве до ден днешен- Убиха ни елитът!
Да, ама този елит е щял да ликвидира държавата, каквато опасност е грозяла и нас
Извод!
Елитите да внимават много какви ги вършат, в техен интерес е!
Бях се настроил да пиша статия до списание, но дадох предимство на този материал
И не съжалявам!
И по други параграфи е атакуем професорът- поп, но тези са есенцията!
Громящ с каноните на казионните историци тези, които търсят истината?
Името, то не е от значение, мога да го посоча, но то може и да е сборно, има и други такива!
Набутани в клоаката на историята, такива бдят, да си останем в нея, затова реагирам!
Първо, нашите владетели били ханове, а не императори, както писал някой, това не отговаряло на истината!
А къде пише ,че са ханове, в източник от тогава? Никъде! Шарл Дюканж, писал нашата история, ползвал всички налични материали до 17- ти век ги назовава Крале! Аспарух и Тервел са такива, а не ханове!
Не е наясно и какво е император, какво означава? Първоначално е бил главнокомандващ армиятя- Марий, Сула, после властващ! Император е придобил друг смисъл в Средновековието ! Но в ПБЦ, император, да, нашите владетели реално, дори и да не са го носили, отговарят на него
В епохата на Рим титлата с тежест е август! А не император!
Калоян е получил кралска титла от папата, което говори за знак за равенство между цар и крал Затова Дюканж нарича и предходните ни владетели крале?
Било митология, че Великите сили ни недолюбвали ? Тук говори вече като поп- обичай и този, който не те обича!?
А по чия вина сме водили пет войни, със стотици хиляди жертви за Национално обединение? Естествено, на тези, разпарчетосали България! Великите сили!
И като ехо от делото им се създаде нова държава от бивши Българи, знае се коя е! Румъния сега няма да я закачаме! А бомбардировките в София са сигурно от обич, съпроводени със закани?
Не, не могат да забравят френци и англичани боя пред ПСВ! А французите и крал Жан- Калоян!
Направили още един опит да разпарчетосат България в Ньой, за щастие- неуспешен! В противен случай, сега може би щяхме да имаме още, вероятно три, Български държави- Тракия, Добруджа и Моравия!?
Русофилите сеели омраза?
А русофобите? Е, за тях остава обичта, какво друго?
Изобщо всякакъв вид фили и фоби според мен са вредни за България! Освен Българофилите!
Но усещам че жилото на попът- професор е насочено именно към тях? Трябва да мразят България ли?
Е, ако цената на слагачеството е такава, разбираемо е!
Не е подминал народния съд, естествено!
Какъв елит сме загубили тогава!? А този елит какво е търсил в политиката? Въпрос към Филов и Станишев, които наистина са от Световния елит!
Редно е, в такъв случай, да се напомни станалото с един друг Балкански елит двадесетина години по- рано! Гръцкият!
Когато губят войната с Турция през 1921-22г! И са на път да си припомнят робството, ако не се е намесила Англия, да спре турците от влизане в Атина! И са се отървали само със загуба на земите в Мала Азия!
Но е последвал Народен съд за подписалите манифеста за войната и няколко стотин са осъдени на смърт! Натоварени на кораб, който е потопен!
И никой грък не реве до ден днешен- Убиха ни елитът!
Да, ама този елит е щял да ликвидира държавата, каквато опасност е грозяла и нас
Извод!
Елитите да внимават много какви ги вършат, в техен интерес е!
Бях се настроил да пиша статия до списание, но дадох предимство на този материал
И не съжалявам!
И по други параграфи е атакуем професорът- поп, но тези са есенцията!
Тагове:
ДНЕВНИКЪТ на един Норман 24.Август 2007 ...
ДНЕВНИКЪТ на един Норман 25.Август 2007 ...
ДНЕВНИКЪТ на един Норман 26.Август 2007 ...
ДНЕВНИКЪТ на един Норман 25.Август 2007 ...
ДНЕВНИКЪТ на един Норман 26.Август 2007 ...
26.04.2024 - Загубите на жива сила на ук...
България и Космоса ... или за престижа н...
РАЗГОВОРЪТ СЕ ЗАПИСВА
България и Космоса ... или за престижа н...
РАЗГОВОРЪТ СЕ ЗАПИСВА
А, докато съм писал, маркираните от брояча читатели са станали девет милиона!
Благодаря им за вниманието!
цитирайБлагодаря им за вниманието!
Някой ще каже, как така опонирам на професор? Че какво, като е професор? Да внимава, какво пише! Точно преди 35 години опонирах на един професор, аргументирано, във вестник, писал в преден брой, че нумизматите са колекционери на злато и сребро? Попитах го, след като се интересувам изключително от медни и бронзови монети, какъв съм тогава? Излиза, че не съм колекционер? И други пикантерии имаше, писах го, като право на отговор!
Изненадващо публикуваха материала ми, като го защитиха, че вероятно е имал някои иманяри предвид, които пречат на работата на археолозите
Тук съм съгласен, всяко стадо си има мърша, но беше вкарал всички в кюпа!
И този тук, след толкова години, които били родолюбци ,били вредни за науката
С какво са вредни, че се борят срещу неверните постулати в историята ли? За които няма никакви документи или, ако има, са с много по- късна дата от акта на действието?
Редно е, в такива случаи , когато се позовават на документ, той да е датиран- от свидетел ли е, оригинал ли е или препис и откога, ако е препис?
цитирайИзненадващо публикуваха материала ми, като го защитиха, че вероятно е имал някои иманяри предвид, които пречат на работата на археолозите
Тук съм съгласен, всяко стадо си има мърша, но беше вкарал всички в кюпа!
И този тук, след толкова години, които били родолюбци ,били вредни за науката
С какво са вредни, че се борят срещу неверните постулати в историята ли? За които няма никакви документи или, ако има, са с много по- късна дата от акта на действието?
Редно е, в такива случаи , когато се позовават на документ, той да е датиран- от свидетел ли е, оригинал ли е или препис и откога, ако е препис?
Донякъде си прав, че нямаме достоверна информация за миналото - ханове ли, канове ли дявол ги знае какви са - чунким е много важно, ама че не са императори - не са. Това,че поради невежество нашенци са пропуснали да си напишат историята и разчитаме на чужди източници, не означава, че можем да си съчиняваме история. /Сега се е появила 102 рата версия, разбира се, свободно съчинение./ Нашите ентусиасти и патриоти така и не проумяха, че история се пише на момента, а не след хиляда години, когато всичко се е затрило. Така че и ти няма да промениш нищо...
цитирайrara написа:
Донякъде си прав, че нямаме достоверна информация за миналото - ханове ли, канове ли дявол ги знае какви са - чунким е много важно, ама че не са императори - не са. Това,че поради невежество нашенци са пропуснали да си напишат историята и разчитаме на чужди източници, не означава, че можем да си съчиняваме история. /Сега се е появила 102 рата версия, разбира се, свободно съчинение./ Нашите ентусиасти и патриоти така и не проумяха, че история се пише на момента, а не след хиляда години, когато всичко се е затрило. Така че и ти няма да промениш нищо...
Благодаря за отзива!
Не съм съгласен, че историята се пише само в момента и край!
Имали сме книги , но са унищожени!
Но, когато няма нищо, има спомагателни средства, да се открие липсващото
Например, благодарение на съпоставки, които съм правил,
солодобивът в Анхиало се измести поне седем века назад!
Доказах, че градът е имал две пристанища, че Гордиан е потеглил за Персия от Анхиало, все неописани никъде неща!
И много други мота да изброя!
Правя го не за да съм откривател, а защото имам тръпката! Такава ми е и професиата, не като артист да наизустявам, а да търся новото!
Затова в училище най- трудни ми бяха стихотворенията, всичко в мен се бунтуваше! Не съм папагал!
Относно титлата, няма място за незнаене или търсене
Канас у биги е!
Или княз в няколка форми освен канас, от бога!
Или войвода, аналог на генерал -войнуци вода!
Както и селото Мирче вода в Румъния Мирчо Стари войвода е, а не някаква вода!
Така, че със скръстени ръце, да падне истината от небето, няма да се отиде далече!
По начало в историята има митология
Какво, да чакам документ, откъде идва името Анхиало?
С подръчни средства го открих и доказах защо е рядко! Само човек престонаследник, може да го носи, царско име е!
Затова историците да не спят, а да мислят и ровят!
Бяс ме хваща, от апатията им!
Този е със сериозни нравствено-душевни отклонения, явно навремето минал през школовката за партиен секретар, а след това вече десетилетия - опитващ се да прилага наученото, продавайки го, разбира се, на "другата страна".
цитирайcefulesteven написа:
Този е със сериозни нравствено-душевни отклонения, явно навремето минал през школовката за партиен секретар, а след това вече десетилетия - опитващ се да прилага наученото, продавайки го, разбира се, на "другата страна".
Съгласен съм с тебе!
Най- върли антикомунисти са бившите комунисти!
Всякакви стават, еничари- също, особено тези от партиен секретар на ППО нагоре, само и само кокала да е в ръцете им!
Майка си и баща си ще продадат за него!
Чудя се на акъла на вярващете им!
Между бивш комуншст и бивша проституттка има знак за равенство!
Такъв султанът ще обезглави неминуемо!
Утре ще предаде и него!
pensioners написа:
Тя ли е? КелБЕЕВАТА свинкя?
Професорът, който е станал поп е Калин Янакиев!
Но, такива като него, дал бог!
Риба в мътна вода се лови!
Пак пропускаме момента да се утвърдим като прогресивна сила в бъдещето.
Нещо което нашите средновековни царе не са пропускали.
Наистина Русия в черна люлка ни е залюляла с Освобождението.
цитирайНещо което нашите средновековни царе не са пропускали.
Наистина Русия в черна люлка ни е залюляла с Освобождението.
kvg55 написа:
Пак пропускаме момента да се утвърдим като прогресивна сила в бъдещето.
Нещо което нашите средновековни царе не са пропускали.
Наистина Русия в черна люлка ни е залюляла с Освобождението.
Нещо което нашите средновековни царе не са пропускали.
Наистина Русия в черна люлка ни е залюляла с Освобождението.
Прав си! След като хаджи Иванчо Пенчович е ковял законите в Учредителното Събрание, подписалият смъртната присъда на Левски, ясно е каква начална скорост е получила България в областта на политиката!
Лошото е, че нещата се повтарят, в още по голям мащаб Сега
Народното събрание и неговия имунитет пазят депутатите от интереса на правосъдието и то им служи за скривалище и убежище!
leonleonovpom2 написа:
Благодаря за отзива!
Не съм съгласен, че историята се пише само в момента и край!
Имали сме книги , но са унищожени!
Но, когато няма нищо, има спомагателни средства, да се открие липсващото
Например, благодарение на съпоставки, които съм правил,
солодобивът в Анхиало се измести поне седем века назад!
Доказах, че градът е имал две пристанища, че Гордиан е потеглил за Персия от Анхиало, все неописани никъде неща!
И много други мота да изброя!
Правя го не за да съм откривател, а защото имам тръпката! Такава ми е и професиата, не като артист да наизустявам, а да търся новото!
Затова в училище най- трудни ми бяха стихотворенията, всичко в мен се бунтуваше! Не съм папагал!
Относно титлата, няма място за незнаене или търсене
Канас у биги е!
Или княз в няколка форми освен канас, от бога!
Или войвода, аналог на генерал -войнуци вода!
Както и селото Мирче вода в Румъния Мирчо Стари войвода е, а не някаква вода!
Така, че със скръстени ръце, да падне истината от небето, няма да се отиде далече!
По начало в историята има митология
Какво, да чакам документ, откъде идва името Анхиало?
С подръчни средства го открих и доказах защо е рядко! Само човек престонаследник, може да го носи, царско име е!
Затова историците да не спят, а да мислят и ровят!
Бяс ме хваща, от апатията им!
rara написа:
Донякъде си прав, че нямаме достоверна информация за миналото - ханове ли, канове ли дявол ги знае какви са - чунким е много важно, ама че не са императори - не са. Това,че поради невежество нашенци са пропуснали да си напишат историята и разчитаме на чужди източници, не означава, че можем да си съчиняваме история. /Сега се е появила 102 рата версия, разбира се, свободно съчинение./ Нашите ентусиасти и патриоти така и не проумяха, че история се пише на момента, а не след хиляда години, когато всичко се е затрило. Така че и ти няма да промениш нищо...
Благодаря за отзива!
Не съм съгласен, че историята се пише само в момента и край!
Имали сме книги , но са унищожени!
Но, когато няма нищо, има спомагателни средства, да се открие липсващото
Например, благодарение на съпоставки, които съм правил,
солодобивът в Анхиало се измести поне седем века назад!
Доказах, че градът е имал две пристанища, че Гордиан е потеглил за Персия от Анхиало, все неописани никъде неща!
И много други мота да изброя!
Правя го не за да съм откривател, а защото имам тръпката! Такава ми е и професиата, не като артист да наизустявам, а да търся новото!
Затова в училище най- трудни ми бяха стихотворенията, всичко в мен се бунтуваше! Не съм папагал!
Относно титлата, няма място за незнаене или търсене
Канас у биги е!
Или княз в няколка форми освен канас, от бога!
Или войвода, аналог на генерал -войнуци вода!
Както и селото Мирче вода в Румъния Мирчо Стари войвода е, а не някаква вода!
Така, че със скръстени ръце, да падне истината от небето, няма да се отиде далече!
По начало в историята има митология
Какво, да чакам документ, откъде идва името Анхиало?
С подръчни средства го открих и доказах защо е рядко! Само човек престонаследник, може да го носи, царско име е!
Затова историците да не спят, а да мислят и ровят!
Бяс ме хваща, от апатията им!
"Бяс ме хваща, от апатията им!"
Пък мен ме хваща бяс от активността им. Всяка година излизат по няколко.
Аз имам предвид професионалните историци, като общност
Не всички разбира се, най- вече по- младите!
В историята има всичко! Математика, физика, химия, езици, говорими, както случая с канас у биги!
Еталон за мен беше професор Карайотов, от когото се учех!
Ще ти посоча един парадокс,, резултат от незнаене на други науки от историците
Българите се разтворили в славянското море?
Разтварянето е възможно между обекти, които са много близки! Следователно, за да се осъществи гореописаният процес на разтваряне, славяни и българи трябва да са безкрайно близки, да не кажа - еднакви!
А постановката е, че са различни и то много!
Дипломата не определя възможностите, те се и придобиват, ако човек има интерес и заложби
Дипломата е само врата в дома на науката! Как ще се държиш в него, зависи от тебе!
Аз имам диплома в направление, в което нямам стаж и ден даже!
Преквалифицирах се и защитих дори докторат в него?
И никой не повдигна въпрос, че нямам диплома!?
цитирайНе всички разбира се, най- вече по- младите!
В историята има всичко! Математика, физика, химия, езици, говорими, както случая с канас у биги!
Еталон за мен беше професор Карайотов, от когото се учех!
Ще ти посоча един парадокс,, резултат от незнаене на други науки от историците
Българите се разтворили в славянското море?
Разтварянето е възможно между обекти, които са много близки! Следователно, за да се осъществи гореописаният процес на разтваряне, славяни и българи трябва да са безкрайно близки, да не кажа - еднакви!
А постановката е, че са различни и то много!
Дипломата не определя възможностите, те се и придобиват, ако човек има интерес и заложби
Дипломата е само врата в дома на науката! Как ще се държиш в него, зависи от тебе!
Аз имам диплома в направление, в което нямам стаж и ден даже!
Преквалифицирах се и защитих дори докторат в него?
И никой не повдигна въпрос, че нямам диплома!?
Титлата "хан" е една от най-големите глупости на казионите и всеки,който не го разбира се нуждае от поне двугодишно допълнително обучение! За негово сведение ще добавя: първия източник,според който Българските князе са "ханове" е от края на 19 век а първия източник,в който Александър Велики е "хан" датира от началото на 9 век: кое е по-приемливо тогава?
цитирайshtaparov написа:
Титлата "хан" е една от най-големите глупости на казионите и всеки,който не го разбира се нуждае от поне двугодишно допълнително обучение! За негово сведение ще добавя: първия източник,според който Българските князе са "ханове" е от края на 19 век а първия източник,в който Александър Велики е "хан" датира от началото на 9 век: кое е по-приемливо тогава?
Да и аз се чудя на приетата безкритично чужда информация за нас?
При това от учени?
Дюканж, който е проучил цялата налична за нас информация до 17- ти век , никъде не нарича владетелите ни ханове, а крале! Защото Калоян има тази титла! А за французите той е връх като владетел
Но , нещо по важно Най- достоверната информация за нас идва от нас, а не отвън! Отвън може да ни наричат, както им се е причуло или разбрали, например нас- бурджан!? Ние така ли се наричаме?не, разбира, се!
Има го надписа на колоната, при това актуален, не правен след хиляда години
Не е нужно да си учил в Харвард, за да го разчетеш без особени усилия - Княз от бога! Ама тюрколог бил писал хан!?
Добре, че все пак , не е писал султан или падишах?
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 103290