Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2021 21:43 - Послание, което започва от някъде, плува в бутилка и се разбива в прилива.
Автор: evrazol Категория: Политика   
Прочетен: 2144 Коментари: 3 Гласове:
8

Последна промяна: 29.11.2021 21:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ваксинационния процес много прилича на колективизацията:
Силен натиск от страна на правителство, рестрикции и репресии за несъгласните да се кооперират. Т.е. да се ваксинират срещу империализъма и капитализъма, в името на общото благо. Онези, които смятали човешкия живот за безценен станали активисти и основатели на ТКЗС. Другите, за които съществували и по-ценни неща от живота, понесли последствията от липсата на вяра в светлото бъдеще. После - половин век първите били пример за обществото и двигатели на прогреса. А след това вторите били сочени за пример. За нещо си. Такива някакви неща се случват докато изпълняваме моментния си дълг към обществото. Пренебрегвайки перманентния. Сега ще подскочат всички, на които стадното чувство не приключва с постигането на стаден имунитет. И мечтаят за стаден просперитет. Уважаеми сънародници, Светът е пъстър и това го прави красив. Освен това е преживял много катастрофи, преди да дорасне и сътвори нашето достолепно съществуване. Докато са падали бомби, жените са раждали, учителите са преподавали, строителите са правели покриви без никаква гаранция, че утре бомбите няма да паднат върху тях. На Вас ви пречат хлопащите плочки по тротоарите и за решаването на точно този проблем избирате държавни ръководители на целокупното си бъдеще. Детско охлузено коляно може да стане причина за уволнение на училищен директор. А драскотината върху вашата кола е вселенско събитие. Живеете в драма и вашият драмалин произвежда адреналин! Съществува ли земна сила, способна да ви усмихне в пандемията и да ви накара да търсите път в обстоятелствата вместо обстоятелства по пътя си? Давате ли си сметка, че добрите думи, които ще кажете за мен в последния ми ден нямат никаква стойност? А това обезсмисля всичката ви грижа за моето здраве и просперитет. Направили сте обществото огромен екран, върху който да проектирате себе си. Обявили сте живота за висша ценност, но това не личи в ежедневието ви. Личи само в претенциите към другите. Аз често ви се карам, понеже ме влече, а освен това ми е смешно и забавно да гледам първичните ви реакции. В тях виждам какъв смешник съм и аз, понеже не съм по различен. Нашият филм не е с хепи енд. Щастието е разход, а за това трябват приходи. За това, докато са падали бомби, жените са раждали, учителите са преподавали, строителите са правели покриви, без никаква гаранция, че утре бомбите няма да паднат върху тях. Хората са търсели приход, за да платят щастието си. Така си мисля, докато им свалям шапка за лудостта. Ще ми се да сте луди, ще ми се да сте смели и мислещи, ще ми се да сте добронамерени. И чистосърдечни. Пък да става каквото ще. Ще ми се да се научите да казвате "НЕ" на по-яките. да се съмнявате в непоисканото добро и да възпитавате пол у децата си. Ама това са си мои фантазии. Всичко, споделено до тук има една единствена цел. Не ми викайте антиваксър, не ми викайте маргинал, анархист и т. н. Просто не ми викайте! Джи Пито ми е забранил да ми викат. Щото файда нема. Ни за вас, ни за мене, ни някаква полза за обществото. Викайте ми дбютрю, ако ви пука дали съм щастлив. А аз ще продължавам да ви обичам по своему и да държа собствените си глупости на собствената си стена, за да не внасям своя принос към всеобщия хаос. А ако някой реши, че с нещо мога да му бъда полезен - да звъни немедлено. Не, че ще му реша проблема, но ще държа надеждата му жива, докато сам намери решение. От нашите решения може и да се образува общество на решителните, които да продължат промяната на почтените. И така нататък, както си е било, откакто свят светува.


Тагове:   тъг,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. krumbelosvet - Освен психика
29.11.2021 22:14
има и други неща по света.
Само с едната психика, само един безразборен секс става, който има природна дарба (има такива екземпляри и повече екземплярки). А който няма тая дарба, психо-вятър го вее.
цитирай
2. martiniki - :)
07.06.2022 08:14
Добро утро!
цитирай
3. batogo - !!!:))) Уважавам будните като теб, Евразол, които казват Истината...
24.11.2022 08:12
И онези, които никога не си затварят очите за Нея, а Я обичат и прегръщат:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evrazol
Категория: Политика
Прочетен: 1969612
Постинги: 375
Коментари: 65516
Гласове: 19464
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031