Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2010 21:31 - Да ми е честита Новата Година!
Автор: evrazol Категория: Забавление   
Прочетен: 2229 Коментари: 10 Гласове:
8



Обичам го тоя живот. Не бе, не съм се напушил! Прекрасно е да следваш пътя си, разбиранията, логиката, светогледа. Да провериш на практика отдавна утвърдените ценности. Да се ядосваш истинси, да се притесняваш, да губиш. Все лоши неща, дето те карат да осмислиш колко пари струваш, но и които те карат да видиш всички физиономии на човешките падения и възходи. Много пари, много късмет, много тъга, много невървеж, страдания, вълнения, любови, измени, фалш и двуличие, гордост и предразсъдъци. И успехи ..., кой както ги разбира! Кра-со-та!!! :) И всичкото това е за мен!!!  Предизвикателството и кефа да бъда себе си! Свободата да мразя от сърце, да обичам внимателно, да съдя ... себе си, да прощавам умерено и ... да виждам собственото си малодушие,  от което да ме е срам. Истински!  Аз съм ЖИВ!!!  Чак сега го разбрах, но ще се постарая да не го забравям повече. Особено когато е трудно. Да ми е честита Новата Година! Заповядай, Съдба! Бъди каквато щеш, но да знаеш, че и аз ще участвам. Ще бъда какъвто съм и няма да се представям за друг. Ще мечтая според чергата си. Ще бъда разумен, коварен и честен според интелекта си. Ще бъда нещастен, добър и открит, според душевността си. Заповядай съдба! Донеси ми природата, политиците, просяците, мърсотията и срамната, задължаваща, провокираща, горда история на България и дедите ми! Щото съм жив и го заслужавам. Донеси ми своите чертежи за моя живот, за да следвам проекта. Донеси и кръста и трънения венец и шампанското, което се пие с приятели. Донеси кризи, успехи, възходи нещастия, идвай с цялото си меню и инструментариум. Отнеси ме и раздухай праха ми по вятъра. Аз съм тук не по свое желание, но със задачата да науча какво съм. Ще си отида не по свое желание, но със смирението, че трябваше да участвам според силите си. Колкото – толкова!


Тагове:   новата,


Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injir - Честита Нова Година!
03.01.2010 21:37
Честита Нова Година!
цитирай
2. ivich - Колкото-толкова,
03.01.2010 21:59
но и колкото повече-толкова повече! Здраве и късмет, evrazol:)
цитирай
3. tit - За много години!!!:)
03.01.2010 22:20
На хаирлия да е!:)))
цитирай
4. libertybell - ЧНГ, и да бъде както си поискал от съдбата!
03.01.2010 23:20
А от мен пожелания за здраве, кураж и късмет:)
цитирай
5. mmmmmmmmm - :)
03.01.2010 23:31
Амин!
цитирай
6. maymi - Човекът вижда истински житейски смисъл в две неща - в кефа и в мерака...
04.01.2010 17:17
... Въпросът е - зад възклицанието на нашия домакин "Аз съм ЖИВ!!!" изживян кеф или напъпил мерак стои :)))

Много късмет тази година, бъди здрав!
цитирай
7. ignatkan - ЧНГ, приятелю,
04.01.2010 17:25
и нека Съдбата ти бъде с теб!
Тъй и тъй си ги влачим, поне да си ги тачим.
Казах.
цитирай
8. svoboda64 - Колкото - толкова!
04.01.2010 19:57
Както всяка година - преди, и всяка - след:) Докато Съдбата ни иска в новите си вододели за взаимно опознаване и взаимно оттичане към нови предели... вътре и извън себе си ;-)
цитирай
9. compassion - Добре, че я покани
05.01.2010 16:04
Тя сега може да бъде и по-благосклонна към теб. Да му мислят тези, които непрекъснато се оплакват и я чернят.... все съдбата им била виновна и ... другите , разбира се. "Адът - това са другите", мислят си. Тях съдбата винаги ги изненадва, защото дремят.
А ти усещаш, че живееш, значи си буден, осъзнат. Радвам ти се.
Бъди си!
цитирай
10. haralanov - То дето се вика...
05.01.2010 21:16
Кой ли не го обича живота..?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evrazol
Категория: Политика
Прочетен: 1976811
Постинги: 375
Коментари: 65516
Гласове: 19465
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930