Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2012 11:09 - В дъжда
Автор: evrazol Категория: Забавление   
Прочетен: 1705 Коментари: 3 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Брей, как тече тоя живот!

Разнообразия ме заливат от всякъде. Преливат се, прескачат се и аз трябва да реагирам на всички. Да вземем Гърция. М? Може ли нормален човек да подмине Гърция. Ще им опростят ли дълга? А? Ами ако не го опростят и вземе да фалира, ще се срине Еврото и аз, дето нямам никакво евро, може да пострадам някак си. Но пък как протестират  само. Не са като нас. Протестират здравата, а ние нямаме гражданско общество. За това пък имаме шистов газ. Потенциал, значи имаме. НИЕ. Нашето голямо и общо семейство забогатя целокупно и всеки ще си има газов кладенец, или поне камера и може да си направи частен крематориум. И да си произвежда сапун от собствената си цигания.

Тече тоя живот, та се лее.

 Новини. Новини текат и ме заливат и ми джвакат в обувките и няма чадър за новините.  И за рекламите няма чадър. И те ме заливат. Ами пропагандата? Че тя не само не спира. Тече и от ляво и от дясно, че и от горе. Тече от всякъде също така чалгата, информацията, иновациите  и всякакви други ценни и важни събития с пряко отношение към дългосрочните ми житейски планове.

Живот, да ге. Тече със страшна сила. Всичките му канали вече са препълнени и не могат да се канализират. "ВАли снек". Кодове за времето валят по европейски стандарт. Борсови индекси, хранителни добавки, екологични терзания. Бе, сякаш съм на тропиците бе.

Ами реформите, забравих реформите! Социалната политика, ивскувството, гражданското общество. Особено гражданското общество! И пулетиката с всичките и изми, в едно с религията и правата на ВСИЧКИ.

Не мога да разбера живот ли тече, или от всякъде някой ме припикава. И защо точно мен? Глобално затопляне, щях да го забравя затоплянето. Дали не се дължи на това?  Ами четвъртото измерение и извънземните? Я виж каква река от живота протича край мене. Инкарнацията върви редом със здравословното хранене и взаимно се обуславят.

 

Всичкото това трябва да се има предвид.

 

На Гордиев възел съм се завързал с тези интереси и вълнения и трябва да съм информиран винаги и за всичко, защото животът тече и ако не си в час може да те отнесе необезпокоявано.

И други грижи, от битов, морален и ментален характер ми излива на главата тоя порой от живот. Знаете ли за колко неща трябва да се грижа едновременно.

За астралното си тяло, за ангажиментите към фиска, за свободата в интернет и за интеграцията на малцинствата. За реализацията, инфлацията,  и диверсификацията.

Най гадното е, че всичките тези неща взаимно си влияят и се променят. А аз трябва да имам ясно мнение и позиция, поведение и отношение. Че да не съм господ, бе!

Ще взема да мисля положително и да пращам послания на вселената, пък тя да се оправя както знае с всичките противоречия. Хич не и е лесна работата на вселената.

Ще взема да мисля логично и да изпращам послания на правителството. Пък то да му мисли за решенията и възможните последствия.

Ще взема да се надявам и да пращам послания на обществото. Пък то ... да го мести в другия крачол.

Сега вече съм богоподобен. Пращам послания и очаквам ... да се оправи работата. Декларирам  си претенциите, което е все едно да си делегирам правата.

 

Вие не правите ли така?




Тагове:   тъг,


Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. wonder - Хахахаххх. . . мен ще ме "от...
03.02.2012 16:05
Хахахаххх... мен ще ме "отнесе необезпокоявано". И даже щастливо, защото като не гледам телевизия, не чета вестници и пр. непрозорливи субстанции, се чувствам напълно споделена с вселената и целия й хаос /хаос - гр. дума означаваща Зрееща празнота/.
Отгоре на всичкото ме подсети за едно стихче, което приятел рецитираше ведро на напоителните позитивни срещи, като обгрижвахме астралните си тела с алкохол от маргаритки нявгаш, та:

"Снек се сипе на парцали
значи много вАли.
Ем е пухкав, ем е мек
значи вАли снек."

Иначе нео-ортодоксът Карл Барт казваше, че "Бог по принцип е в критична негация спрямо всичко съществуващо".
цитирай
2. haralanov - Абе...
03.02.2012 22:09
Нека дуе,нека вие
ич на уя да не ти е !
цитирай
3. magicktarot - Недей да изпращаш нищо, че не се знае кой как ще тълкува
04.02.2012 00:45
авторското право на посланията ти и да не се намериш "на попрището жизнено в затвора"-:)))) ! Иначе е от полза всички да мислят хубави неща - дано все повече хора го правят занапред!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: evrazol
Категория: Политика
Прочетен: 1980101
Постинги: 375
Коментари: 65516
Гласове: 19466
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930